Fredag

Hejhej!
Det har bara regnat och regnat de senaste dagarna..
Men Jag har underhållt mig med en mega-bra bok som heter Crescendo (Förlorad ängel) som är fortsättningen på Hush Hush (Fallen ängel)!! Jag rekomenderar verkligen de böckerna! ;)

Igår red jag Texas (En 5-årig welsh/sv halvblod som jag är hyrare på) vi tränade på några av "momenten" i working equitation. Jag lärde honom bland annat att rygga när jag red. (Det har vi bara tränat på från marken innan!) Han gick jättefint hela lektionen så jag är supernöjd!! :D


Bilder från google:



   » Emma H.

    Älskar Fallen Ängel, men jag är lite sen med tiden eftersom jag fick veta i måndags att det fanns en bok nummer två xD

Är besatt av bokserier ;)


        2011-06-02 ♥ 21:02:14 
       Webb: http://akrelina.blogg.se/



Namn:            Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:        

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0